Видатні боксери України (група 1,2,7)

Видатні боксери України


 Віталій Кличко. Я його поставив у список першим і не тільки тому що він також українець. Я не знаю більше боксера-важковаговика його класу який би ні разу не був навіть в нокдауні. Знамениті Алі, Тайсон та Льюіс падали і то не раз. Шенон Брігс після бою з Віталієм сказав: “Я бився з Форменом, я бився з Льюїсом, але це був найкращий бій мого життя”. За багатьма показниками Віталій побив рекорди усіх знаменитих боксерів. Кличко захистив чемпіонські титули підряд більше разів ніж Тайсон чи Алі. У Віталія 26 нокаутів підряд. Хто може похвалитися подібним? Для тих хто сумнівається – прочитайте тут http://prosport.tsn.ua
                                              

                       Володимир Кличко. Молодшого з Кличків я поставив на друге місце тому що на мій погляд він трохи слабший за Віталія. Крім того у його кар’єрі були поразки нокаутами. Зате у молодшого Кличка прекрасний рекорд-53 бої завершені нокаутами. Наприклад у того ж Тайсона — 44, у Льюіса — 32.
                                                 

Олекса́ндр Олекса́ндрович У́сик  — Український професіональний боксер.
інтерконтинентальний чемпіон у першій важкій вазі за версією WBO, олімпійський чемпіон (2012),
чемпіон світу (2011), чемпіон Європи (2008), багаторазовий чемпіон України. Заслужений майстер спорту Украї

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

баскетбол, техніка ведення м'яча (групи 2,6,1,4,3,5)

тести.баскетбол(групи 1,2,3)

Настільний теніс, тактика гри (група 4)